Negarawan

Negarawan

Sunday 16 March 2014

PAKCIK NI PUN NAK KENA PENAMPAR MACAM BUAYA KOT !





Setengah mati pemimpin Pakatan nak gunakan tragedi MH 370 untuk tanamkan kebencian rakyat kepada kerajaan. Di mana sahaja Pakatan cuba gambarkan kerajaan sangat lemah, kerajaan bercakap berdolak dalik, kerajaan tidak telus dan macam macam lagi.



Pakatan gunakan apa sahaja saluran yang ada untuk pastikan kerajaan benar benar diperlekeh dan diperendahkan. Parlimen, pentas ceramah, mimbar masjid , blog, twitter, face book digunakan semaksima mungkin. Matlamat mereka ialah 'benci kepada Kerajaan UMNO'.



Tapi mereka nyata gagal. Encik Selamat Omar, bapa kepada salah seorang penumpang MH 370 sebaliknya sangat menghargai usaha dan kerja keras kerajaan. 



Kita semua mahu segalanya berakhir dengan baik. Pakatan pula mahu Kerajaan gagal dan mereka mengharapkan mendapat laba. Inilah pembangkang Malaysia...




12 comments:

  1. Ada banyak perkara akan berlaku lepas ni. Kerajaan akan kukuhkan kedudukan. Nama Hishamuddin makin terkenal. Tak sangka dia cukup cukup kuat oo..

    ReplyDelete
  2. Dalam politik ada yang buat kerja nak popular. Ada buat kerja tapi tak popular. Yang ni aku rasa buat kerja dan akan popular. Korang tengoklah nanti. Najib dan Hishamuddin akan dapat penghargaan bukan dalam negara sahaja tapi dunia pun.

    ReplyDelete
  3. Pakcik ni ikhlas. Anak dia dalam pesawat tu. Org blh cakap macam macam tapi hati dia tuhan yang tau

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya orang boleh nilai. Sape buat kerja, sape kaki sembang, sape kaki fitnah. Kita serah semuanya kepada Allah

    ReplyDelete
  5. Hishamuddin kata walau 2 tahun, 20 tahun beliau akan terus berusaha . Allahhuakbar ! Tahniah Datuk.

    ReplyDelete
  6. Bangga. Malaysia kekal sebagai ketua dalam gerakan mencari. Ini adalah penghormatan kepada malaysia.

    ReplyDelete
  7. Kita boleh cakap apa apapun sebab bukan keluarga kita yang kena. Sepatutnya kita usah berbalah sebaliknya bersama berusaha, sekurang kurangnya berdoa.

    ReplyDelete
  8. Nampaknya Datok Hishamudin bersungguh sungguh kali ini. Alhamdulillah, legalah hati keluarga macam dikata Encik Selamat

    ReplyDelete
  9. Orang tengah ada masalah, dihulur bantuan tentulah bersyukur dan berterima kasih. Yang tak tau berterima kasih ni puak puak pakatan.

    ReplyDelete
  10. Insyaallah kita doa MH 370 selamat. Kita doakan Najib dan menteri yang lain tabah, sabar. Hishampun aku tengok gigih melaksanakan tanggunjawannya. Semoga Allah menolong

    ReplyDelete
  11. Masa berjalan pantas. Doa kita agar semua akan berakhir dengan baik.

    ReplyDelete
  12. Pakcik ni memang positif betul. Beberapa kali diwawancara dia tenang dan sentiasa berharap. Tak lupa dia lahirkan penghargaan kepada pihak yang berusaha mencari dan menyelamat.

    ReplyDelete