Negarawan

Negarawan

Monday 3 March 2014

TS KHALID ANGGAP RAFIZI BODOH !


Selalunya Rafizi macam Mahfuz Omar jugak. Anggap diri pandai semua , tahu semua. Maka hasilnya bila bercakap melambaklah kebododohan mereka keluar.


Dalam usaha untuk merendahkan keupayaan Tan Seri Khalid Ibrahim dan menaikkan imej Anwar sebagai calon Menteri Besar Selangor, Rafizi yang lebih terkenal sebagai Rafizi lembu hari ini memperlekehkan persefahaman yang dicapai oleh Kerajaan Selangor dan Kerajaan Pusat dalam  MOU berkaitan penyelesaian jangka panjang masalah air di Selangor.

Katanya peruntukan sehingga 20 bilion diperlukan bagi menjayakan projek ini dan rakyat terpaksa terbeban dengan kosnya yang tinggi ini. Seperti selalu, Rafizi mengatakan beliau mempunyai dokumen rasmi berkaitan isu ini.

Saya percaya Rafizi selaku balaci Anwar harap kenyataannya akan BOOM dan Khalid akan goyang. Malangnya respond Khalid amat mudah dan meremehkan pendedahan Rafizi.

" Angka itu hanya andaian. Kita akan buat program penerangan supaya rakyat faham"

Pendek benar jawapan Khalid. Pada dia kenyataan Rafizi bukan sesuatu yang penting untuk dibincangkan. Atau dalam lain perkataan yang tersiratnya ialah Khalid anggap kenyataan Rafizi remeh. Siapa yang selalu buat kenyataan remeh ? Orang bodoh je.

Maknanya juga, Tan Seri Khalid MB Selangor anggap Rafizi seorang yang bodoh !

He...he..


No comments:

Post a Comment