Negarawan

Negarawan

Saturday 21 June 2014

KJ BELASAH HISHAMUDDIN HUSSEIN !

KJ Usik Hishamuddin Gara-Gara England Kalah Game Pagi Tadi - Demam Bola Sepak Piala Dunia yang sedang berlangsung tidak hanya menimpa rakyat biasa tetapi segenap masyarakat termasuk pimpinan tinggi negara.

Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin (KJ) yang diketahui gemar berseloroh di laman sosial turut berkongsi status berkaitan rutin awal pagi kebanyakan kaum lelaki kebelakangan ini menerusi status Facebooknya beberapa jam lalu.

Sambil menyertakan gambar bersama Menteri Pertahanan, Hishamuddin Tun Hussein Onn sebelum mensyuarat kabinet di Putrajaya pagi tadi KJ menulis status berbunyi:

“Terserempak dengan brader penyokong England ni sebelum mesyuarat Kabinet pagi tadi. Kesian gak tengok muka dia. Mata kuyu saya pula dah jadi mata panda. Berkorban demi sukan. Haha.”

Seperti diketahui, antara perlawanan yang berlangsung awal pagi tadi adalah pasukan England melawan Uruguay yang berakhir dengan kekalahan England, 2-1.

Dalam pada itu, KJ juga meluangkan masa menjawab beberapa komen pengikut Facebooknya. Antara yang menarik perhatian adalah perbualan di bawah:

Diharapkan KJ meneruskan sifat ‘mesra rakyatnya’ sampai bila-bila kerana ia antara penarik yang terdapat pada menteri yang mewakili generasi muda ini. – MyNewsHub

2 comments: