Negarawan

Negarawan

Saturday 25 January 2014

INI HADIAH NAJIB KEPADA CINA YANG KHIANAT, ORANG MELAYU TAK BERKECIL HATI


Sebaik sahaja keputusan PRU 13 diumumkan, DS Najib telah mengisytiharkan telah berlaku Tsunami Cina. Selepas segala kebaikan, ketulusan, keikhlasan 1 Malaysia yang DS Najib buktikan , nampaknya orang Cina telah nekad mahukan kuasa.

Cina tidak lagi berlakon. Mereka tampilkan diri mereka yang sebenarnya. Diri sejati mereka. Mereka mahu berkuasa. Mereka tidak sanggup lagi berkongsi kuasa.

Umat Melayu menanti bilakah DS Najib nak buktikan keberanian. Buktikan betapa Malaysia ini boleh bergerak ke depan dengan atau tanpa Cina. DS Najib masih lagi tidak menunjukkan ketegasannya.

Sehinggalah sekarang. Pelbagai provokasi, sabotaj dilakukan oleh orang Cina. Mereka benar benar mahu kerajaan UMNO ini runtuh. Mereka menyemai racun benci semaksima mungkin.

Kenaikan harga barang adalah kemuncak kepada perancangan jahat mereka. Sebab ia begitu menyeluruh dan menyentuh seluruh masyarakat, seluruh peringkat.
Negara bergelora dan berkocak.

Ketika ini DS Najib muncul dengan keputusan yang Umat Melayu nanti nantikan. Lumpuhkan monopoli Cina dalam perniagaan barangan asas. Keputusan Najib memperkukuhkan FAMA dan Nekmat adalah mimpi ngeri bagi peniaga Cina.

Biarlah mereka menyusun dan mencatur. Kerajaan ada susunan dan percaturan sendiri. 517 pasar tani akan dibuka di seluruh negara. FAMA dan Nekmat akan dapatkan barang keperluan terus daripada petani dan nelayan.

Ramai orang tengah akan terkapa dan terduduk. Mereka ini Cina yang khianat.
Mereka telah ' menjual'  begitu lama. Baru kini DS Najib membeli.

Barangkali hadiah Tahun Baru ini akan mendidik mereka.
Dalam masa yang sama, kita harap orang Melayu akan solid. DS Najib telah mulakan, kita wajib teruskan sokongan..



4 comments:

  1. Ini baru permulaan. Harap banyak lagi selepas ini

    ReplyDelete
  2. Orang Cina tidak bimbang berbuat onar. Mereka tahu Melayu telah berpecah

    ReplyDelete
  3. pecahkan monopoli perniagaan. Selagi ada kuasa gunakan sebaik mungkin, jaga kebajikan umat islam , tingkatkan takwa, umat islam bersatu. Negara ini akan hancur jika biarkan puak2 kafir ini bermaharajalela, contoh negeri Selangor. Berapa banyak rumah urut, hotel bajet, along berlesen... PAS hangguk jer, barua punya PAS. Nyesal pangkah bulan

    ReplyDelete
  4. Najib telah bermula. Menteri lain bila lagi ?

    ReplyDelete