Negarawan

Negarawan

Sunday 4 May 2014

ARTIS SUKA RAKAM GAMBAR ISTERI BERBOGEL !!

Benda ini aku baca dalam ruangan desas desus, Berita Harian. Terima kasih Raja Nurfatimah. Korang bacalah...

' Sesak nafas mendengar cerita mengenai seorang artis ini. Kisah ini disampaikan kepada Raja oleh seorang kawan rapat kepada isteri artis ni.
Melihat watak artis lelaki ni selalunya bersopan santun dan berhemah, tidak sangka dia manusia hipokrit. Nafsu seksnya dikatakan pelik sikit.



                                                    Gambar hiasan
Mendengar kisahnya dulu Raja dah panas hati. Ingatkan bila dah berjanji nak berubah sikap, si artis ni benar benar nak berubah tapi hampeh !!
Khabarnya sejak dulu artis ni suka merakam aksi seks dengan anak gadis orang. Kalau gambar dan video isterinya bertelanjang bulat usah ceritalah. Sampaikan beli baju dan seluar dalam barupun suruh isteri jadi model dan artis ni belagak macam jurugambar profesinal.
Dengar maklumat ramai dah gadis jadi mangsa artis ni. Mana mana peminat fanatiknya siaplah, jadi mangsa. Dah banyak koleksi ada dalam simpanannya.

Dengar maklumat jugak isteri artis ni kadang kala jadi pelakon porno tanpa disedari. Macam macam aksi seks mereka ditemui. Atas kerusi, atas katil, berbaju , bogel semua ada.

Nak jadi cerita, rakaman artis ini dengan orang lain jugak melambak lambak.

Ulasan - Raja kata rumah tangga artis ini sedang kucar kacir. Retak menanti belah. Si isteri dalam proses memohon cerai. Siapalah gamaknya artis gila ni yer...? Inilah akibatnya kalau hidup tak beragama. Artis, artislah. Buat kerja maksiat, buat apa !


Artikel ini saya petik sepenuhnya daripada Blog sahabat saya. Saya telah buat semakan dan mendapati bahawa benar ada media harian menyiarkan ' perkara ' pelik ini. Persoalannya ialah adakah artis kita kebal? Sebelum ini beberapa orang ditahan dan didapati positif dadah, ada yang ditangkap berkhalwat tetapi masih muncul.
Saya dapati ada pihak telah memberikan layanan istimewa kepada artis sedangkan hakikatnya mereka adalah contoh teladan khasnya kepada remaja kita. Kepada siapa patut kita suarakan kebimbangan ini ?

No comments:

Post a Comment