Negarawan

Negarawan

Sunday 15 June 2014

WANITA MISTERI GANGGU HIDUP AWAL ASHAARI !

Saya fikir sesuatu harus dilakukan. Kita sedang berhadapan dengan masyarakat yang kasar, menyinggung perasaan orang lain dengan kata kata yang tidak munasabah. Kita bayangkan perasaan Awal suami isteri, dalam suasana bahagia menanti kelahiran anak pertama tiba tiba ada yang kata anaknya akan lahir dan menjadi sundal !
Saya tak dapat bayangkan apa sebenarnya yang ada dalam hati individu tersebut sehingga berupaya mengeluarkan kenyataan luar biasa itu. Dan saya mahu menyarankan agar Awal buat laporan polis. Biar individu ini ditahan, disiasat dan dihukum. Gunalah apa peruntukan undang undang yang ada supaya perkara ini jadi pengajaran kepada yang lain.

Pelakon dan pengacara terkenal, Awal Ashaari tidak dapat menahan bahang marahnya apabila seorang wanita misteri yang menggunakan ID _Sawawa mengutuk status kehamilan isterinya, Scha-Alyahya.

Wanita jelita itu dengan beraninya melemparkan kutukan menerusi satu komen ringkas di laman Instagram Scha-Alyahya dengan mengatakan bahawa dia bosan dengan sikap mengada-ngada Scha selain mendoakan anak mereka jadi sundal.

Sebagai respon balas, Awal membalas komen si wanita dengan kata-kata yang pedas serta menyebarkan gambarnya di Instagram untuk tatapan peminat. Berikut ialah dua jawapan marah Awal buat si wanita misteri.

"Doakan semoga si polan atau anaknya nanti jadi orang yang baik baik, amin."

"You can change your IG name all you want but you cant change that ugly attitude of yours. I kasi u free publicity malam ni. I'm sure this is what u want, B."





1 comment: