Negarawan

Negarawan

Sunday 11 May 2014

JANGAN SENTUH T***K TASHA SHILA !


Kalau tanya saya sebelum ini siapa Tasha Shila, saya minta maaf sebab saya tak kenal orangnya. Tapi sekarang saya kenal Tasha Shila bukan kerana lakonannya tetapi kerana sebab lain yang tidak termasuk dalam mana mana cabang seni.

Tasha Shila tiba tiba meletop kerana dikatakan melakukan pembedahan payudara dan kesannya payudara beliau membesar dan jadi perbualan umum. Tasha terkilan dengan jangkaan ini kerana beliau menyatakan beliau masih waras.

Tasha dikatakan telah pergi ke Thailand dan Bali untuk melakukan pembedahan tersebut. Shila sebaliknya menyatakan perubahan itu berlaku apabila beliau mula mengamalkan sejenis minuman kesihatan.
" Saya dah amalkan minuman ini selama dua bulan. Inilah hasilnya. Tak mungkinlah saya buat pembedahan plastik. Saya masih waras ". Kata beliau.

Jadi kepada peminat seni , hati hati. Jangan lagi pertikai saiz payudara Tasha Shila. Kalau teringin nak jadi macam gitu, minumlah minuman yang Tasha minum.

Akhirnya kalau saya bertanya, tahukah filem apa yang Tasha Shila lakonkan? Saya yakin saudara susah juga nak cari jawapannya.

3 comments:

  1. Saya terbaca berita ini di akhbar. Patutnya tak payah masuk paper, kan. Buat malu kaum wanita saja.

    ReplyDelete
  2. Artis Melayu Baru !!

    ReplyDelete
  3. Jagalah maruah. Jangan ingat artis tak berdosa

    ReplyDelete