Negarawan

Negarawan

Monday 27 January 2014

DI DUNIA LAGI PAS DAH DAPAT PENGHINAAN !!


Sejak sekian lama saya beranggapan PAS adalah pedagang Agama. Sekuat mana hujah dan nas yang mereka gunakan tidak pernah mengubah pendirian saya. PAS sangat gila kuasa dan ghairah dengan pengaruh.

PAS sentiasa berusaha bercakap, bertindak berasaskan apa yang rakan rakan Pakatan mereka inginkan. Isu Kalimah ALLAH, isu pentafsiran ayat Al Quran, isu pencerobohan masjid dan banyak lagi. Mereka berusaha sedaya upaya untuk diterima walaupun terpaksa menggadai agama Islam yang suci.

Dan kita semua mengetahui. Islam adalah Agama Wahyu yang diturunkan untuk memakmurkan dunia. Sampai masa para pedagang Agama yang menjadikan Islam sebagai alat bukan matlamat akan terhukum. Maruah mereka tercalar dan tercemar.

Perkembangan terbaru di Selangor adalah antara penghinaan paling hebat yang terpaksa PAS telan. Dalam pada mereka berasa mereka dominan dalam Pakatan, tiba tiba mereka langsung tidak dilibatkan dalam ' percaturan ' membawa masuk diktator Pakatan ke Selangor.

Pesuruhjaya PAS Selangor, Haji Iskandar Samad menyatakan " Saya hanya mengetahui perkara ini melalui media. Sepatutnya semua parti dibawa berbincang".

Beliau menambah " Setiausaha Agung PKR memaklumkan kepada saya bahawa Tan Seri Khalid akan diminta berundur dan Anwar akan menggantikan beliau ".

Dengan mudah mereka mencatur...seseorang dengan mudah mengosongkan kerusi untuk memberi laluan kepada Anwar...

Dan PAS dlam malu melampau...terkial kial mencari nas dan dalil untuk membohongi rakyat...


No comments:

Post a Comment