Negarawan

Negarawan

Saturday 9 August 2014

ANWAR AKAN BELI ADUN UMNO. SIAPA ?


Esok 10 ogos hari lahir anuar berahim. Sebelum sambut birthday nuar berahim berjaya menyingkirkan keahlian kolid berahim sebagai ahli pkr. NUAR berahim mahu merayakan HARI LAHIR DENGAN MENGANGKAT BINI SENDIRI SEBAGAI MB SELANGOR. RAYA sakan nampaknya nuar berahim tahun ni. syawal masih berbaki walaupun dah lama berlalu namun kemeriahan baru bermula. INILAH RAYA SEBENAR bagi pkr dan barua baruanya. tindakan disiplin memecat kolid berahim sehari sebelum birthday nuar berahim adalah untuk menggembirakan hati nuar dan sebagai HADIAH HARIJADI YANG paling bermakna selepas dipecat dari menjadi TIMB. perdana menteri pada 1998 dulu. bagaimana nuar berahim dan kuncu kuncunya akan menjatuhkan kolid berahim sebagai mb jika tidak cukup ADUN untuk bersetuju dengannya.

 APAKAH NUAR BERAHIM AKAN MEMBELI ADUN UMNO UNTUK MENGGANTIKAN ADUN PAS???. mesti puuudiiiin dan fiziiii sudah memikirkan langkah seterusnya selepas lipat kajang. jika umno 12 adun bersetuju dengan pkr dan dap 15 adun sepenuhnya dan pkr hanya 13 ini bermakna ia baru melepasi adun yang bersetuju jika pas semuanya tak bersetuju. mungkin nuar berahim akan menawarkan komisen kepada umno kerana itulah kerja kerja yang hendak dilakukan diselangor kerana masalah habuan. umno pasti bersetuju punya jika mereka mempunyai peluang untuk mentankedarah lagi harta rakyat. jika pkr dan dap bersetuju hanya cukup cukup makan saja untuk MENGNYAHKAN KOLID DARI KERUSI MB DAN MELANTIK BINI KETUA UMUM YANG MANA ADUN PKR SUDAH MENANDATANGAI SURAT AKUR JANJI HAHHAAHHA - 

Ulasan
Ini adalah petikan daripada sebuah blog PAS. Terdesak, marah dan rasa begitu tertipu. Tapi jadi persoalan juga, kena UMNO dikaitkan?

No comments:

Post a Comment